ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA

 
Przed rozpoczęciem procedury zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy zapoznać się z regulaminem.
Należy wypełnić odpowiedni formularz i dołączyć go do przesyłki:

Formularz Wymiany/Zwrotu

Formularz Reklamacji

Wszelkie zwroty reklamacje i wymiany należy wysyłać pod adres:

ZielonySklep.pl
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław


1. WYMIANA (100 dni na wymianę towaru)


W przypadku gdyby okazało się że dany przedmiot został przez Państwa źle dobrany np. rozmiarowo, należy odesłać go do nas wraz z paragonem lub fakturą. Do środka proszę włożyć paragon oraz wypełniony formularz wymiany: Formularz Wymiany. Należy pamiętać iż towar powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie (dozwolone są wszelkie czynności zwykłego zarządu) oraz dowód zakupu wraz z pisemnym oświadczeniem.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot taką formą wysyłki zostanie uznany za niewniesiony.

2. REKLAMACJE


Jesteśmy profesjonalnym i autoryzowanym sklepem, w związku z tym, wszystkie artykuły objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji. Jest ona udzielana na podstawie dołączonego paragonu fiskalnego lub faktury VAT, bądź innego uznanego przez obowiązujące prawo dowodu zakupu umożliwiającego jednoznaczne określenie towaru i daty zakupu. Jeśli w trakcie gwarancji wystąpiły wady nie wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego zużycia się, celowego uszkodzenia bądź uszkodzenia mechanicznego, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego: Formularz Reklamacji i odesłanie go do nas wewnątrz paczki wraz z towarem oraz dowodem zakupu.

Każdą reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni. W tym terminie informujemy o wyniku procesu reklamacyjnego.

Koszty dostarczenia towaru w pierwszej kolejności ponosi Kupujący, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną to towar zostaje odesłany do Klienta na koszt firmy Zielonysklep.pl

Koszt doręczenia reklamowanego produktu poniesiony przez Klienta w przypadku uznania reklamacji zostaje zwrócony.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a reklamacja wysłana taką formą wysyłki zostanie uznana za niezłożoną.

MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:    Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w sądzie właściwym dla miejsca zamieszkania. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

3. ZWROTY (100 dni na zwrot towaru)


Zgodnie ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument może w ciągu 14 dni (w naszym sklepie na zwrot wymianę obowiązuje termin 100 dni kalendarzowych) od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie (można wysłać na biuro@zielonysklep.pl) i odesłać towar.

-------------------------------

Wzór pisemnego oświadczenia:
Zielonysklep.pl  
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław  
 
Ja [ prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko ] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [ prosimy tutaj wpisać nazwy zakupionych przedmiotów],
 
Data zawarcia umowy to [prosimy wpisać datę],
Data odbioru przedmiotów [prosimy wpisać datę]
Imię i nazwisko: [prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko]  
Adres: [prosimy o podanie pełnego adresu]  
 
Data: [prosimy wpisać datę]  
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

-------------------------------

Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot zostanie uznany za niewniesiony.

Towar do zwrotu Kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
E-mail: sprzedawca@zielonysklep.pl