ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA

 
Przed rozpoczęciem procedury zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy zapoznać się z regulaminem.
Należy wypełnić odpowiedni formularz i dołączyć go do przesyłki:

Formularz Wymiany

Formularz Reklamacji

Wszelkie zwroty reklamacje i wymiany należy wysyłać pod adres:

ZielonySklep.pl
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław


1. WYMIANA


W przypadku gdyby okazało się że dany przedmiot został przez Państwa źle dobrany np. rozmiarowo, należy odesłać go do nas wraz z paragonem lub fakturą (w przypadku jego braku wymiana nie bedzie zrealizowana, a paczka odesłana). Do środka proszę włożyć paragon oraz wypełniony formularz wymiany: Formularz Wymiany. Należy pamiętać iż towar powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie (dozwolone są wszelkie czynności zwykłego zarządu) oraz dowód zakupu wraz z pisemnym oświadczeniem.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot taką formą wysyłki zostanie uznany za niewniesiony.


2. REKLAMACJE


Jesteśmy profesjonalnym i autoryzowanym sklepem, w związku z tym, wszystkie artykuły objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji. Jest ona udzielana na podstawie dołączonego paragonu fiskalnego lub faktury VAT, bądź innego uznanego przez obowiązujące prawo dowodu zakupu umożlliwiającego jednoznaczne okreslenie towaru i daty zakupu. Jeśli w trakcie gwarancji wystapiły wady nie wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego zużycia się, celowego uszkodzenia badź uszkodzenia mechanicznego, prosimy o wypelnienie formularza reklamacyjnego: Formularz Reklamacji i odesłanie go do nas wewnątrz paczki wraz z towarem oraz dowodem zakupu.

Każdą reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni. W tym terminie informujemy o decyzji i formie rozpatrzenia reklamacji. Koszty dostarczenia towaru w pierwszej kolejności ponosi Kupujący, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną to towar zostaje odesłany do Klienta na koszt firmy Zielonysklep.pl Koszt doręczenia reklamowanego produktu poniesiony przez Klienta w przypadku uznania reklamacji zostaje zwrócony.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a reklamacja wysłana taką formą wysyłki zostanie uznana za niezłożoną.


3. ZWROTY


Zgodnie ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie (można wysłać na biuro@zielonysklep.pl) i odesłać towar.

-------------------------------

Wzór pisemnego oświadczenia:
Zielonysklep.pl  
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław  
 
Ja [ prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko ] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [ prosimy tutaj wpisać nazwy zakupionych przedmiotów],
 
Data zawarcia umowy to [prosimy wpisać datę],
Data odbioru przedmiotów [prosimy wpisać datę]
Imię i nazwisko: [prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko]  
Adres: [prosimy o podanie pełnego adresu]  
 
Data: [prosimy wpisać datę]  
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

-------------------------------

Należy pamiętać iż towar powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania, oraz powinien być odesłany wraz z pisemnym oświadczeniem (jeżeli nie zostało wysłane e-mailem). Nie jest to wymóg jednak uprzejmie prosimy o dołączanie formy pisemnej do odsyłanych zwrotów, z góry dziękujemy.

Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot zostanie uznany za niewniesiony.

Towar do zwrotu Kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
E-mail: sprzedawca@zielonysklep.pl