Regulamin zakupów sklepu internetowego:


FIRMA:
ZielonySklep.pl Przybył,Kotowski Sp.J.  
56-500 Syców  
Wioska ul.Dębowa 2  
NIP: 9111947865  
REGON: 020742832  
Nr KRS: 0000303468  

Zarejestrowana przez: SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU,
VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

www.ZielonySklep.pl
z siedzibą w Sycowie
ul. Dębowa 2
NIP: 9111947865
KRS: 0000303468


Adres Sklepu Wysyłkowego, miejsce właściwe do odsyłania wymian, reklamacji i zwrotów:
Zielonysklep.pl
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław
sklep@zielonysklep.pl
 

Adres Salonu Firmowego, miejsce właściwe do osobistego przekazywania wymian, reklamacji i zwrotów:
Zielonysklep.pl
ul. Inżynierska 45/21u
53-229 Wrocław
salon@zielonysklep.pl


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Wszystkie ceny na www.zielonysklep.pl są podawane w walucie polskiej (PLN). Ceny promocyjne nie łączą się z innymi promocjami (gratisami itp.)
  2. Kupione towary wysyłamy w ciągu 1 do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie lub przy wyborze wysyłki za pobraniem.
  3. Każdy towar jest przez nas mierzony. W karcie towaru podane są autentyczne wymiary. Produkty mierzone są luźno, bez naciągania. Zgodnie z zaleceniami producentów przyjmujemy możliwość odstępstwa od wymiaru (+ -) 2cm.
  4. Do każdego zakupionego towaru dołączamy dowód sprzedaży - paragon lub na życzenie fakturę VAT. Dowód sprzedaży wkładany jest do środka paczki. Wszelkie ewentualne braki i reklamacje dotyczące dowodu zakupu należy składać drogą mailową do 48 godzin od daty otrzymania przesyłki.
  5. Akceptujemy elektroniczne potwierdzenie płatności.
  6. Przed odbiorem osobistym koniecznie skontaktuj się z naszym Salonem Firmowym tel.: 71 707 20 51
  7. W aktualnie obowiązującej promocji Gratisy oraz Prezenty nie łączą się. Wysyłka gratis również nie łączy się z promocjami cenowymi. W wypadku nie podania przez kupującego gratisu jaki chce otrzymać jest on dobierany przez sprzedawcę.
  8. Uwaga, ze względów księgowych i fiskalnych gratisy są uwzględniane na paragonie i fakturze.


E-mail: sprzedawca@zielonysklep.pl

WYSYŁKA

Wszystkie zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku (poza świętami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) w godzinach pracy działu wysyłki od 9:00 do 17:00.

Zamówienia złożone i opłacone PayU lub Przelewy24 (lub po wyborze formy wysyłki za pobraniem) do godziny 12:00, od poniedziałku do piątku, dla towarów dostępnych w magazynie wysyłkowym, są wysyłane jeszcze tego samego dnia.

Zamówienia złożone i opłacone PayU lub Przelewy24 (lub po wyborze formy wysyłki za pobraniem) po godzinie 12:00 oraz poza godzinami pracy działu wysyłki wysyłane są w następnym dniu roboczym

W święta oraz w dni ustawowo wolne od pracy, zamówienia oraz wysyłka nie są realizowane.

Formy wysyłki:

1) Kurier DPD <- wysyłka według powyższych zasad, doręczenie: następny dzień roboczy

2) Poczta Polska <- wysyłka według powyższych zasad, doręczenie: Poczta Polska deklaruje doręczenie w ciągu 48 godzin od nadania wyłączając weekendy oraz dni ustawowo wolne od pracy


ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA

Przed rozpoczęciem procedury zwrotu, reklamacji lub wymiany prosimy zapoznać się z regulaminem.
Należy wypełnić odpowiedni formularz i dołączyć go do przesyłki:

Formularz Wymiany

Formularz Reklamacji

Wszelkie zwroty reklamacje i wymiany należy wysyłać pod adres:

ZielonySklep.pl
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław

Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.


1. WYMIANA


W przypadku gdyby okazało się że dany przedmiot został przez Państwa źle dobrany np. rozmiarowo, należy odesłać go do nas wraz z paragonem lub fakturą (w przypadku jego braku wymiana nie bedzie zrealizowana, a paczka odesłana). Do środka proszę włożyć paragon oraz wypełniony formularz wymiany: Formularz Wymiany. Należy pamiętać iż towar powinien być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie (dozwolone są wszelkie czynności zwykłego zarządu) oraz dowód zakupu wraz z pisemnym oświadczeniem.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot taką formą wysyłki zostanie uznany za niewniesiony.

REGULAMIN PROMOCJI "WYMIANA GRATIS"


  1) Na wymianę maja Państwo 100 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.

  2) Wymieniany towar zostanie odesłany na nasz koszt(prosimy o podanie w 
      formularzu formy odesłania):
        
  • Listem Poleconym (dla towarów małogabarytowych)
  • Pocztą Polską Odbiór w Punkcie (prosimy o wpisanie na formularzu nazwy urzędu pocztowego w którym będą chcieli Państwo odebrać przesyłkę)
  • Paczkomatem InPost (prosimy o podanie symbolu paczkomatu do którego mamy odesłać wymianę)
  3) Koszt dostarczenia produktu do wymiany ponosi Kupujący.

  4) Promocja jest jednorazowa dla każdego produktu o wartości 80,00 pln brutto lub 
      wyższej (bez wliczania kosztów wysyłki)


  5) Promocja jest jednorazowa w ramach jednego zakupu. Kolejna wymiana tego 
      samego przedmiotu odbywa się na koszt Kupującego.


2. REKLAMACJE


Jesteśmy profesjonalnym i autoryzowanym sklepem, w związku z tym, wszystkie artykuły objęte są 24 miesięcznym okresem gwarancji. Jest ona udzielana na podstawie dołączonego paragonu fiskalnego lub faktury VAT, bądź innego uznanego przez obowiązujące prawo dowodu zakupu umożlliwiającego jednoznaczne okreslenie towaru i daty zakupu. Jeśli w trakcie gwarancji wystapiły wady nie wynikłe z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, naturalnego zużycia się, celowego uszkodzenia badź uszkodzenia mechanicznego, prosimy o wypelnienie formularza reklamacyjnego: Formularz Reklamacji i odesłanie go do nas wewnątrz paczki wraz z towarem oraz dowodem zakupu.

Każdą reklamację rozpatrujemy w terminie 14 dni. W tym terminie informujemy o decyzji i formie rozpatrzenia reklamacji. Koszty dostarczenia towaru w pierwszej kolejności ponosi Kupujący, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną to towar zostaje odesłany do Klienta na koszt firmy Zielonysklep.pl Koszt doręczenia reklamowanego produktu poniesiony przez Klienta w przypadku uznania reklamacji zostaje zwrócony.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a reklamacja wysłana taką formą wysyłki zostanie uznana za niezłożoną.


3. ZWROTY


Zgodnie ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsument może w ciągu 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie (można wysłać na biuro@zielonysklep.pl) i odesłać towar.

-------------------------------

Wzór pisemnego oświadczenia:
Zielonysklep.pl  
ul. Krakowska 141-155
50-428 Wrocław  
 
Ja [ prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko ] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [ prosimy tutaj wpisać nazwy zakupionych przedmiotów],
 
Data zawarcia umowy to [prosimy wpisać datę],
Data odbioru przedmiotów [prosimy wpisać datę]
Imię i nazwisko: [prosimy wpisać tutaj imię i nazwisko]  
Adres: [prosimy o podanie pełnego adresu]  
 
Data: [prosimy wpisać datę]  
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

-------------------------------

Należy pamiętać iż towar powinien być kompletny, oraz powinien być odesłany wraz z pisemnym oświadczeniem (jeżeli nie zostało wysłane e-mailem). Nie jest to wymóg jednak uprzejmie prosimy o dołączanie formy pisemnej do odsyłanych zwrotów, z góry dziękujemy.

Pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem gdyż takie paczki nie zostaną odebrane przez naszą firmę, a zwrot zostanie uznany za niewniesiony.

Towar do zwrotu Kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta:
E-mail: sprzedawca@zielonysklep.pl